24 years have gone by

7.1.15





dzisiaj są moje urodziny! 24 lat minęło!
----------------------------------------------
today is my birthday! 24 years have gone by!

razem ze mną, 7 stycznia świętuje mój miś Kudłatek, którego dostałam na swoje pierwsze urodziny.
----------------------------------------------
with me on 7th of January celebrates my teddy bear Kudłatek, that I got on my first birthday.



zobacz jak świętowaliśmy w poprzednich latach :)
----------------------------------------------
see how we celebrated last years :)





07.01.2014
07.01.2013
07.01.2012



You Might Also Like

8 comments

  1. Świetne! :D Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tyle lat tu zaglądam, pamiętam dwa ostatnie misiowe zestawienia! Życzę Ci roku pełnego satysfakcjonujących kadrów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat :) I sto lat dla Kudłatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra pomysł z misiem! Koniecznie musisz powtarzać w przyszłych latach.
    Najlepsze życzenia urodzinowe! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Już składałam, ale jeszcze raz - najlepsze życzenia i do zobaczenia za rok, Kudłatku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego nalepszego

    http://eskucinska.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,

    spóźnione, ale wszystkiego dobrego. Tule mocno i życzę samych piękności.



    P.S Na swoje narodziny dostałam misia, którego nazwałam... KUDŁATEK, dasz wiare?

    OdpowiedzUsuń