KRAKÓW JESZCZE NIGDY TAK JAK DZIS

28.7.14























You Might Also Like

32 comments

  1. Cudowny Kraków :) W sobotę byłam w kilku miejscach ze zdjęć :) Ale zdradź proszę gdzie ta miejscówka z paletami <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targ śniadaniowy w parku krakowskim ;)

      Usuń
    2. już nie musisz mi odpowiadać na moje pytanie z komenta, doczytałam skąd te palety :)

      Usuń
    3. Oo dziękuje :) w takim razie muszę się wybrać :)

      Usuń
  2. mimo, iż nie lubię krk - zdjęcia prześwietne, kolorystyka mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie znosiłam Krakowa. stąd pomysł wyjazdu, żeby odczarować to miasto. udało się :)

      Usuń
  3. tak jak jaskółki na pierwszym, tak wokół mariackich wież latały kiedyś stada żółtych balonów. nałożyłam to wspomnienie na twoje zdjęcie, jak filtr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do takich nóg zakładaj szpilki, albo chociaż koturny. Będą wyglądać na szczuplejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już lecę w koturnach zwiedzać świat!
      nie mam problemu z moimi nogami w przeciwieństwie do anonimów

      Usuń
  5. Jeśli jeszcze tam jesteście, polecam zajść do klimatycznej Cafe Szafe na Felicjanek. Bardzo ładne wnętrze, chciałabym zobaczyć je z Waszej perspektywy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem piękna, już jesteśmy w domu

      Usuń
  6. co to za piękne miejsce z paletami?

    i jaki piękny aparat fuji :D zazdroooo! :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ps. piękne zdjęcia, właśnie tak widzę kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej.. genialnie, genialnie.
    Najpiękniej na świecie. Uwielbiam to miasto. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za 1) umiejętność robienia ładnych zdjęć 2) to jak klimatycznie wyglądasz na ulicy w najprostszym ubraniu świata.
    + pasek do aparatu (!!!) świetny

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ty jak zwykle przepiękna :) Tęskno mi do Krakowa, właśnie zdałam sobie sprawę, że nigdy go tak porządnie nie obfotografowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, zawsze maja klimat!
    Pamiętam jeszcze Twoje zdjęcie z Krakowa w żółtym sweterku z różami w torbie, ale wtedy nie było u Ciebie tej iskry w oku, co teraz:-)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to możliwe, że pamiętasz te zdjęcia? to było gdzieś z 7 lat temu! :))))))

      Usuń
    2. Nie wiem, nawet nie nie znamy się osobiście. Chyba mi się spodobało, uwielbiam Twoje zdjęcia i poczucie estetyki:-)

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie . Bardzo bardzo mi miło :)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia! Swego czasu uwielbiałam Kraków, ale później musiałam tam mieszkac przez rok i teraz szczerze nienawidzę to miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecie zdjęcie od końca - cóż to za obiektyw tak pięknie rozmywa tło?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Sto lat w Krakowie nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  16. kraków jak zwykle magiczny... dobrze znów go zobaczyć i to na Twoich zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń