MAY // PRAKTICA

3.6.13













You Might Also Like

9 comments

  1. Zdjęcia z analoga są najwspanialsze !
    Polska wieś. Do czasu kiedy moja babcia mieszkała na takowej byłam szczęśliwa. Z momentem przeprowadzki babci do miasta moje życie jakoś zubożało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Frania jest super, mamy chyba taką samą w domu na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie uchwycony pobyt na wsi, ostatnie zdjęcie jest przeurocze. :)
    Ja również wciągnęłam się w analogi, dają piękne i czasem też zaskakujące efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cwicz! A jak nadal będziesz załamywać ręce to wsiadasz na rolki i przyjeżdżają do mnie. Przeciez tak blisko masz!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę mi nie pokazywać wiejskiej sielanki do końca sesji, bo porzucę studia!
    Jesteś przepiękna. Ot. Przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwilbiam klimat analogowych zdjęć

    OdpowiedzUsuń