Wroclove

27.4.13



























You Might Also Like

17 comments

  1. Ostatnie zdjęcie mnie zaintrygowało. Te świeczki i sam fakt, że przez okno. To widok z pokoju hostelowego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne miasto, przepiękna relacja z podróży. Marzy mi się od jakiegoś czasu wycieczka do Wrocławia, tak więc zazdroszczę strasznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęście znaleźć pokój hotelowy na przeciwko ratusza;) Czasem nachodzi mnie chęć, by sfotografować wszystkie piękne, stare, nie odnowione elewacje kamienic, które niestety niszczeją. Jako nie-turysta nie mam jednak motywacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,
    Your pictures from Worclaw city are wonderful ! I am French with polish roots and always happy to watch beautiful Poland.

    OdpowiedzUsuń
  5. znajome ulubione miejscówki :) wro to moje miasto!

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak miło widzieć słoneczny Wrocław - przyjechałam dzisiaj i jest tak pochmurno. Zdjęcia cudne..no poza tym z fasadą budynku romanistyki..ale to dlatego, ze codziennie do porzygu mijam go, idąc na swój wydział;).

    OdpowiedzUsuń
  7. O Moj Boże. Czekaj. Bo zazdroszczę. Siedzę tu i zazdroszczę. Wrocławia, bo byłam tylko raz. Słońca, bo dzisiaj już nie świeci. Fotografii, bo mają najwspanialszy klimat podróży, a nade wszystko szczęścia. Szczęścia Ci pozazdrościłam w poniedziałkowe przedpołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. a teraz dopiero zobaczyłam! Romanistykę...toruńska, moja, prezentuje się gorzej. Znacznie gorzej. Budynek oddany do rąk studentów w zeszłym roku. Planetarium i centrum handlowe w jednym. Nieromanistyczne. A romanistyka moja moja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your photos are really gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia ! Nigdy nie bylam jeszcze we Wroclawiu ale koniecznie musze sie tam kiedys wybrac

    OdpowiedzUsuń
  11. kadry zachwycaja, portret z flara mnie rozczula, a w zasadzie otula cieplem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam we Wrocławiu dwa razy, a poznaję wszystko. Może dlatego, że od razu pokochałam to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam we Wrocławiu dwa razy, a poznaję wszystko. Może dlatego, że od razu pokochałam to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam raz... ale zauroczyło mnie to miasto:)

    OdpowiedzUsuń