2012, please be good to me - ISCHGL

3.1.12















You Might Also Like

10 comments

  1. lovely pictures :) hope you had a good time!

    whisky-and-wine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2012 będzie najlepszy, mówię Ci!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarze:)
    cześć zenitem, trochę praktica, czasem smiena.
    oby ten rok był lepszy, chociaż nie zapowiada się ciekawie jak na razie dla mnie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia, uwielbiam takie czyste i przejrzyste fotografie. a nowy rok na pewno będzie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To on znalazł mnie, w pociągu. Zupełnie przypadkowo, na tyle że zaczęłam w nie wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak dawno nie widziałam zimy, że już zapomniałam o jej istnieniu. wychodzę z domu w przekonaniu, że listopad ma jakieś 80 dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. these photographs are incredible, Kasia. <3 so, so lovely. makes me want to touch snow and go on a holiday at a snowy place. :) also, that photograph of you is absolutely stunning! xxx

    OdpowiedzUsuń